مجتمع الهكرز الاخلاقي
اهلا بالسادة الزوار في مجتمع الهكرز الاخلاقي ونتمني منكم التسجيل في المنتدي والاستمتاع بالخدمات واهلا وسهلا بالسادة الاعضاء مع تحياتي رئيس المنتديm.r virus
مجتمع الهكرز الاخلاقي
اهلا بالسادة الزوار في مجتمع الهكرز الاخلاقي ونتمني منكم التسجيل في المنتدي والاستمتاع بالخدمات واهلا وسهلا بالسادة الاعضاء مع تحياتي رئيس المنتديm.r virus
مجتمع الهكرز الاخلاقي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مجتمع الهكرز الاخلاقي

اهلا بكم في مجتمع الهكرز الاخلاقي مع تحيات المدير العام m.r virus

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم في مجتمع الهكرز الاخلاقي مع تحياتي لكم بقضاء افضل الاوقات برفقتنا المدير العام للمنتدي m.r virus

نكت اخر حلاوة خش واكسر الملل

كاتب الموضوعرسالة
mr.virus
Admin
mr.virus

نكت اخر حلاوة خش واكسر الملل Empty
مُساهمةموضوع: نكت اخر حلاوة خش واكسر الملل   نكت اخر حلاوة خش واكسر الملل Icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 5:01 pm

السلام عليكم اليوم جايبلكم شوية نكت حلوة
يلا يارب تعجبكم
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
* مرة دكتور تحاليل أمه ماتت قال : تحاليلى يا أمه .
* مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار ، راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش .
* واد كسلان جدا شغال في ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه .. بكره .. مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دي حاجة سهلة قوي، وشاله المعلم على كتفه واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم .
* مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب .
* مره اثنين بيفشورو علي بعض الاول بيقول الي الثاني تتصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان الثاني قوله ايه يعني انا ماما جابتلنا باميه طولها متر الاول قام قاله بتطبخوها فين دي قله في حله امك .
المصدر:------- [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
-
-
-
-
-
-
-
-
عارف انها نكت بيخة وعلي فكرة الشتيمة بتلف تلف وترجع لصاحبها هههه
(جميع الحقوق محفوظمة لمنتديات الحب والغرام)
https://hacking.mam9.com

نكت اخر حلاوة خش واكسر الملل
صفحة 1 من اصل 1